Heerlijk, weer een bed! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Heerlijk, weer een bed! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Heerlijk, weer een bed!

25 Augustus 2012 | Canada, Vancouver

Vanuit Vancouver hier het laatste verslag uit Canada.En zoals jullie uit de titel
kunnen lezen hebben we na 4 weken de tent opgepakt en genieten we vannacht van een zacht bed i.p.v. een matje op gravel.Op Vancouver Island zjin we eerst naar de westkust gegaan, waar het nationale park Pacific Rim ligt. Daar vind je nog een stuk noordelijk regenwoud, waar we weer gewandeld hebben. En zoals je zou verwachten was het daar vochtig in de lucht.Het park ligt aan de kust met een enorm lang zandstrand van 16km lang.Helaas was het met 17 graden en wind en bewolking te koud voor de bikini.Op het stand lag veel aangespoeld hout. Aan de oostkust hebben we veel totempalen gezien in Duncan. Met de uitleg over de betekenis van alle onderdelen kunnen we de totempalen nu ook 'lezen'. Tot slot zijn we naar Victoria gegaan, de hoofdstad van British Columbia. 's Avonds zijn we naar Butchart Garden geweest, een grote tuin. De verzonken tuin en de Japanse tuin vonden we erg mooi. Vooral na zonsondergang is de tuin heel mooi en sprookjesachtig als de tuin prachtig verlicht is. Er was bovendien een concert in de tuin.In Victoria zijn we nog naar het museum geweest waarje o.a. maskers van de indianen ziet. Vanavond zijn we met de veerboot weer op het vaste land beland.Na 5800km gereden te hebben zijn we op ons beginpunt terug gekomen.Morgen brengen we de auto terug.En dan hebben we nog een paar dagen Vancouver te gaan voor we weer naar huis vliegen.
Vanuit Nederland zullen we het laatste verslag schrijven.Groeten van ons.

• 25 Augustus 2012 - 12:23

Jan En Oekje:

Wat een geweldige reis hebben jullie weer gemaakt en zoveel gezien!
    Ja vast lekker weer een goed bed.
    Veel plezier nog in de mooie stad Vancouver en een mooie reis weer terug.
    Straks nog naar een feestje en dan morgenvroeg naar Noord Frankrijk.

Jan en Oekje

• 26 Augustus 2012 - 11:51

Gerrit En Wemmy:

Een heerlijke reis toch in een emens groot land. Het zal weer gewennen worden al is daarvoor weinig tijd. Maak er nog een paar mooie dagen van en een goede terugreis. Marjan haalt je op.
    Groeten Pama

• 26 Augustus 2012 - 19:01

Cor En Paulien:

Tja ......aan alles komt een eind. Een superreis. Goed opslaan op de harde schijf in de grijze massa. Lekker slapen en een goede vlucht terug. Dankjewel voor het " meereizen ".

• 26 Augustus 2012 - 21:26

(m)Arjan Haveman:

He zus,
    We zullen je bedje opmaken hoor. Goede terugreis naar ons lekkere Nederland.
    Neem je nog even contact op als je bent geland, dan kunnen we je komen halen.
    Groeten en toeten!