Canada ontdekken - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Canada ontdekken - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Canada ontdekken

Door: Anna-jeltje en Alwina

14 Juli 2012 | Nederland, Nijverdal

Hallo allemaal,

Binnenkort vertrekken we naar de westkust van Canada. We beginnen onze rondreis in Vancouver. Na een paar dagen bijkomen van de reis en de stad verkennen gaan we in onze huurauto het binnenland in, naar de Rocky Mountains. Uiteraard zullen we jullie op de hoogte proberen te houden van onze belevenissen.

Groeten,
Anna-Jeltje en Alwina

• 14 Juli 2012 - 20:45

Wilma En Martin:

Beste dames; dan wensen wij jullie een prachtige reis!

Ik (Wilma ) ben er zo'n 30 jaar geleden ook geweest , en Canada heeft veel natuurschoon.

Fijne vakantie!

• 15 Juli 2012 - 10:32

Niek:

Hoi dames,
    Gisterochtend is Mike terug van 4 weken vakantie in Canada geweest.
    Daar verbleef hij toen bij een vriendin. Het is in de provincie New Brunswick, de oostkust van Canada.
    Hij heeft mooie avontuurlijke vakantie gehad.
    Wens jullie heel fijne prachtige vakantie in Canada toe!
    Hartelijk groet, Niek

• 15 Juli 2012 - 16:10

Je Broer Arjan :

Goedemiddag Dames,
    Heel veel plezier in Vancouver en met de rest van de reis door dit uitgestrekte land. Vast een heel mooie ervaring en weer een land met historie.
    Fijne vakantie.

• 15 Juli 2012 - 16:11

Sanne:

Hele fijne vakantie lief tantetje van me !

• 15 Juli 2012 - 17:52

Johanna:

Alvast een hele fijne vakantie. A.J als je je verveeld in Vancouver kan je misschien Peter Woerdeman opzoeken. Hij is daar nu een paar weken met zijn gezin. ik zou niet weten waar hij zich gevestigd heeft, maar met wat speurwerk kom je daar vast wel achter (hahaha) Nogmaals fijne tijd in Canada ;-)))

• 15 Juli 2012 - 18:47

Ingrid:

Klinkt weer goed. Wij zijn momenteel in tsjechie. Ik heb gisteren een heel bijzondere avondmaaltijd gegeten: kleffe deegballen met daarin perzik uit blik, er bovenop poedersuiker en een enorme dot slagroom. Ik geef het je te doen. Rare jongens die Tsjechen...

• 16 Juli 2012 - 08:18

Sina:

Wat geweldig Anna-Jeltje, alweer een mooie reis. Onze Elisabeth is momenteel in Australië en Kees en ik gaan haar 'halen' nu haar reis er op zit. Ze heeft het erg naar haar zin gehad. Wij zien op tegen de lange vlucht. En toen moest ik aan jullie denken, jullie draaien je hand nergens voor om. Heel veel plezier in het prachtige Canada!

• 16 Juli 2012 - 10:51

Cor En Paulien:

Genieten maar....

• 21 Juli 2012 - 19:08

Jan En Oekje :

natuurlijk wensen wij jullie ook een prachtige reis .canada is geweldig mooi en wij gaan vast ook nog een keer.a.j. heeft al info van ons ontvangen.je ziet maar wat je er mee doet.heel veel plezier .liefs

• 24 Juli 2012 - 11:20

Anneke:

Hey AJ en Alwina, ik wil jullie even een heerlijke tijd toewensen, daar in dat verre Canada.
    Geniet van alle mooie en fijne dingen dat het leven daar te bieden heeft.
    Groetjes, Anneke B.

• 21 Augustus 2012 - 16:39

Tineke De Vries:

Ik kan je reisverslag volgen op mijn splinternieuwe iPad !! Hoe vind je dat?
    Veel reisplezier!

Gr. Tineke