musical en muggen - Reisverslag uit Vernon, Canada van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu musical en muggen - Reisverslag uit Vernon, Canada van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

musical en muggen

29 Juli 2012 | Canada, Vernon

Hallo allemaal,

Vanuit ons lunchcafe met wifi ons eerste verslag. We hebben, na een prima reis, twee drukke dagen in Vancouver gehad. De eerste dag hebben we veel gelopen in de binnenstad. Na wat bekende bouwwerken zijn we het enorme stadspark Stanley Park ingegaan. Hier de eerste totempalen bewonderd. Het was al warm, dus hebben we eerst zonnebrand gekocht. Op Granville island in
De zon lekker gegeten. De volgende dag zijn we naar Grouse mountain geweest,waar we allerlei shows hebben gezien zoals een houthakkersshow en vogelshow. S avonds zijn we naar een musical in Stanley Park geweest,zodat we laat in bed lagen. Omdat het zo warm was hadden we alleen een kort vestje mee. Het was daardoor wel afzien, vooral omdat de muggen ons erg lekker vonden.
De volgende dag hebben we onze huurauto opgehaald. Het koste wat praten om van een FIAT 500 naar een KIA Rio te komen, maar het is gelukt. We zijn via Fraser Canyon meer naar het droge en hete oosten gereden. Op de eerste camping werden we opgegeten door de muggen en op de tweede camping zaten we tussen twee spoorlijnen in waar treinen van een kilometer langskomen.
We gaan langzaam aan richting Waterton nationaal park. Het is hier warm!

We hebben niet altijd bereik met de telefoon omdat we veel in parken kamperen.

Tot zover ons verslag. We hopen weer gauw wat meer te kunnen schrijven.

• 30 Juli 2012 - 00:10

Jan En Oekje :

hoi
    wat fijn om van jullie te horen of lezen.jullie hebben de zelfde dingen gedaan die wij 6 jaar geleden ook hebben gedaan gr mnt vonden wij heel erg mooi,ook hebben wij daar de houthakkers en de vogelshow gezien mooi he.totempalen zal je nog wel meer tegenkomen maar dat blijft bijzonder.
    Hier is het nog steeds goed weer m en de kids treffen het.
    Wij gaan morgen bij M de vloer bewerken.
    Alwina al vast gefeliciteerd met je verjaardag hoor een fijne dag voor jullie!

Jan en Oekje

• 30 Juli 2012 - 07:43

Hoi:

Hoi,

Altijd fijn als je zoveel "vrienden"hebt. Maar ja jullie moeten er wat voor over hebben om mooie dingen te zien/doen.
    Alwina gefeliciteerd en één hele mooie dag.

Groetjes Hennie

• 30 Juli 2012 - 11:29

Arjan :

Hallo wereldreizigers,

Fijn dat julliehet naar de zin hebben. Allereerst wil ik je van harte feliciteren zus! Je ziet er nog altijd fantastisch uit! Geniet in het mooie Canada en drink er eentje van mij. Bij thuiskomst zal ik jeecht feliciteren vooralsnog moet je het hiermee doen. Veel plezier en tot gauw. Groeten en toeten (ook voor je reisgenoot) Arjan

• 30 Juli 2012 - 11:48

Marja, Bert En De Rest:

Ha dames,

alweer een ander continent, zo te lezen bevalt het ondanks de muggen goed. Wij zijn net terug uit Tsjechië, (bijna) geen muggen, prachtig Praag en mooie natuur. Ik begrijp dat Alwina (bijna) jarig is, ook van ons gefeliciteerd. Fijne reis nog en ik blijf jullie volgen.

Groeten uit een regenachtig Houten.

• 30 Juli 2012 - 19:37

Alwina:

Allemaal hartelijk bedankt voor alle felicitaties. Wij zitten nu aan de koffie met wat lekkers.
    Nog steeds geen bereik dus het is leuk om zo jullie felicitaties te kunnen lezen.