Bijna onderweg - Reisverslag uit De Meern, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Bijna onderweg - Reisverslag uit De Meern, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg

Door: Anna-jeltje

29 April 2010 | Nederland, De Meern

Als jullie allemaal in oranje gehuld zijn trachten wij met de grundliche duitse vliegmaatschappij onze bestemming Jordanie te bereiken. Julie snappen het al, er staat weer een erg leuke reis op stapel. We gaan ons 2 weken onderdompelen in de arabische cultuur en natuur met natuurlijk als hoogtepunt Petra.
Het wordt een avontuurlijke trip om met 2 meiden per auto door het Jordaanse te rijden. We gaan ook onze historische en theologische kennis wat opfrissen met bezoeken aan kruisvaarders kastelen en mount Nebo waar Mozes gestaan heeft, maar hierover zal later wel meer volgen. Ook voor de andere vakantie gangers veel plezier en na aankomst laten we weer wat van ons horen.

Groetjes!

• 29 April 2010 - 21:43

Pa/ma:

Al is het geen IJslandse vulkanische as, ook het fijne Jordaanse woestijnzand kan heel hinderlijk zijn. Vooral auto's van een Japans merk kunnen daar heel slecht tegen. Advies: spoeiinstallatie mee om al te grote hitte af te kunnen slaan.
    Avonturen laten zich verhalen. Wij blijven het volgen.
    Veel plezier.

• 30 April 2010 - 05:30

Eileen:

Have fun!
    Salam Aleikum!

• 30 April 2010 - 15:48

Reiny:

Veel succes en plezier met jullie reis!

• 01 Mei 2010 - 17:57

Wilma En Martin:

So he; wat al weer een spannend tripje voor de boeg..
    Bedek het blonde en rode haar mensen; daar zijn ze er erg gek op... ;)

• 01 Mei 2010 - 19:57

Marijke:

Wij wensen jullie een fijne vakantie en Wil je aub even naar je eigen emailadres even lezen.
    Groetjes Marijke, Niek, Mike en Tim

• 02 Mei 2010 - 09:05

Johan:

Als jullie daar de Lost Ark vinden, niet open doen! :-)

• 08 Mei 2010 - 16:03

Marja:

Ha annajeltje, wij zijn net terug uit Gambia (is ook een aanrader voor jullie hoor, niet de kust als echte toerist maar het binnenland in, geweldig!). Ik lees net je mail waarin je schrijft dat jullie op Koninginnedag zijn vertrokken. Toch niet vanaf Schiphol, dan moeten wij naast elkaar gestaan hebben. Onze buur-rij vertrok namelijk naar Jordanië toen wij aan het inchecken waren. Dat zou toch raar zijn.
    Ondertussen zijn wij terug en zitten jullie nog lekker daar. Heel veel plezier en ik lees de rest wel. Groeten voor jullie beide!