Moeras jungle - Reisverslag uit Bandarlampung, Indonesië van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Moeras jungle - Reisverslag uit Bandarlampung, Indonesië van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Moeras jungle

Door: A-j

15 Juli 2014 | Indonesië, Bandarlampung

Hallo allemaal,

Hier het eerste verslag uit warm Sumatra. Op de vertrekdag al heel wat meegemaakt. Toen Malaysian airlines lucht kreeg van onze eind bestemming werd ons onmiddellijk een aantrekkelijk bedrag geboden om met Garuda rechtstreeks naar Jakarta te vliegen. Niet over nagedacht maar direct gedaan, een leuke meevaller aan het begin van de vakantie dus, kunnen we de hele vakantie van eten, en meer dan dat. Het wachten op Jakarta was pittig na zo'n lange vlucht. In Bandar Lampung door onze gids (Moeljoen) en onze chauffeur (Oedin) naar ons hotel gebracht waar we even bijkomen. Wat eten en hebben als een blok ongeveer 12 uur geslapen. Zondag op naar onze eco lodge, in een mooie tuin gelegen met veel vlinders. Er is niet heel veel te doen, lekker lezen en een wandelingetje door het dorp. Maandag vroeg op naar het nationale park Way Kanan, een mini boottochtje en een wandeling door het moeras waarbij we Rusa herten, visarend, varaan, bloedzuigers (a-j), giant eekhoorn hebben gezien. En natuurlijk mate voeten hebben behaald in het moeras. 'S middags maar het olifanten trainings centrum geweest, 68 olifanten die allemaal gewassen moeten worden. Leuk om te zien. Vandaag weer terug naar de warme grote stad en naar het lokale museum geweest,

• 16 Juli 2014 - 00:01

Pama:

Jullie reiservaring komt zo goed van pas. Mam zoekt reisverslag van Jakarta maar kan dat niet vinden.vraagt zich af of dat nog klopt. Nee dus..haha. geniet ervan.

• 16 Juli 2014 - 21:02

Jan En Oekje:

Vanuit (tijdelijk) Hattem.
    Plaats ons weer op jullie verzendlijst a.u.b.
    Het is goed iets van jullie te horen.
    Fijn dat jullie start zo goed was! En dan direct zo'n meevaller.
    Hopen dat de rest ook zo goed verloopt.

• 17 Juli 2014 - 22:21

Johanna:

Ik lees het al, dit wordt weer een prachtige trip! De start is in ieder geval top, wat een mooie meevaller. Hou ons maar weer wat op de hoogte, dan reizen we op afstand met jullie mee! Pas goed op elkaar!

• 19 Juli 2014 - 05:41

Anneke B :

Hey Alwin en AJ, geniet van alle mooie dingen, er valt weer genoeg te zien en te beleven daar
    Groetjes!!