Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

28 Oktober 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,
we zijn na een vlotte reis met een prive chauffeur aangekomen in ons hotel met uitzicht op zee.
We hebben al heel wat regen gehad,Nederland is er niets bij, maar het blijft hier 30 graden en het duurt gelukkig maar een klein uurtje. Ondanks de vele bewolking hebben we het toch al klaar gespeeld om een prachtige rood-roze tint te krijgen.
We zijn wat aan het bijkomen van het tijdsverschil. Vandaag sightseeing in Georgetown gedaan. Heel wat tempeltjes en chinese familiehuizen gezien.
Georgetown is een zeer gemeleerde stad: van europees tot indiaas en chinees wat een hele bijzondere sfeer geeft.
De komende dagen gaan we in een heerlijk rustig tempo het eiland verder verkennen.
De komende dagen komen we in het feestgedruis terecht. 1 november deepavali (lichtjesfeest) van de Hindi, 3 november het suikerfeest. We zijn benieuwd naar de fesstiviteiten. Als we de kans krijgen doen we gewoon mee.
Mijn (A-j) schouder doet het redelijk goed, na een onverwachte beweging richting mier kan ik hem minstens 20 cm. verder omhoog krijgen, morgen staat er aqua therapie op het programma.
Groeten en tot het volgende bericht.

• 28 Oktober 2005 - 13:55

J. Eppinga:

We zitten nu dus in Insbruck met prachtig helder en zonnig weer.
    We vermaken ons prima en hebben vandaag zelfs skispringers aan het werk gezien.
    Vanavond dus nog een groot concert van het koor en dan morgen weer naar Hattem.
    Geniet er maar van.

• 29 Oktober 2005 - 20:39

Johan En Gerrie:

Hallo Alwina,

Ook wij zullen de reisverslagen aandachtig lezen!
    Groetjes van de familie uit Wapenveld

• 30 Oktober 2005 - 12:12

Oom Wijnand En Tante Mar Uit Zwolle:

Ook wij zijn geinteresseerd in jullie reis en zullen het op de voet volgen.

• 30 Oktober 2005 - 14:23

Elsbeth:

Hallo, hoe is het daar? Ik zit lekker te genieten van het Hollandse najaarsweer. Ik zit heerlijk in mijn tuin in de bikini. Als ik iets uit Zwolle hoor, laat ik het je weten.Duim maar voor me en A.J succes met je schouder, liefs Elsbeth

• 30 Oktober 2005 - 17:57

Wilma EnMartin:

Hoi Alwina en Annajeltje,na wat heen en weer getyp toch jullie website gevonden! Leuk idee, we zullen regelmatig kijken. Geniet!

• 03 November 2005 - 14:27

Bram De Jong:

Hoi juf.
    In Nederland is het nu ook heel erg warm. 17 tot 23 graden.

Doei doei!

• 03 November 2005 - 14:27

Bram De Jong:

Hoi juf.
    In Nederland is het nu ook heel erg warm. 17 tot 23 graden.

Doei doei!

• 04 November 2005 - 18:57

J. Eppinga:

We zijn nu bij KARIN EN Bengt en hebben heerlijk gegeten.
    Jullie krijgen de hartelijke groeten van ons allemaal en speciaal van K en B een heel fijne reis toegewenst.
    We houden voorlopig contact via sms.

• 04 November 2005 - 19:03

Anke En Geale:

hoio a en a ´we z ijn in värnamo groeten van ons allemaal jan oekje karen bengt geale anke .heb een goede reis in de komende tijd .anke.

• 04 November 2005 - 19:32

Roelof Rossing:

Vanmorgen even op de koffie geweest bij pa en ma Haveman.Ze zijn gestart met een map van jullie reis.Op die manier ben je heel dicht bij elkaar !!
    Heel veel plezier toegewenst van Fina en mij.

• 05 November 2005 - 11:52

(M)Arjan:

Hier is alles prima.
    Volgende week komt Sinterklaas al aan!!
    Alle lekkere dingen op de foto's doen ons watertanden. Geniet van deze mooie tijd en we zijn benieuwd naar de volgende foto's.
    Ik heb al één keer je auto gebruikt. Maak geen ongelukken met de camper.
    Hoe gaat het met de schouder van AJ?
    Je broer zegt dat je haar niet te veel schouderklopjes moet geven (ha,ha).
    Groeten en kusjes van Koen en Sanne en ons.

• 06 November 2005 - 15:11

Marijke:

Hoi, Wij hebben heerlijk weekend in Ooij gehad. Wij hebben veel gewandeld, Pannekoek gegeten, winkelen in Nijmegen, Uit eten. Nu doodop thuis komen. Verder alles goed hier. Straks zie ik Demi en Leco weer. Groetjes Marijke en Niek

• 07 November 2005 - 15:37

Pien:

He genietende dames,
    wat leuk om wat te horen en vooral dat jullie veilig aangekomen zijn. Hoe was het feestgedruis??De foto geeft een uiterst chique beeld, dacht dat jullie gingen backpacken?? Hier alles rustig, genoeg werk om je niet te vervelen en blijvend leuk om naar het WKZ te gaan. het begint hier inmiddels kouder te worden alhoewel de voorspelling voor morgen 16gr. is Ons blijft een raar landje maar wel mooi dus kom vooral terug en blijf niet zoals m'n nochtje aan een Aussie hangen. Tot horens, geniet en pas goed op jullie zelf, knuffel Pien