vertrek nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu vertrek nieuws - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

vertrek nieuws

Door: Webmaster

14 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal, hopelijk zijn de inlog problemen zo weer opgelost. Alles moet wennen. Succes met aanmelden.

Ons vertrek naar Penang, Maleisie staat gepland voor 25 oktober. Mijn schouder blijft goed in de kom zitten maar mag de komende 2 weken nog maar een beperkt aantal bewegingen maken (dat wordt bagage sjouwen voor Alwina). Het lijkt erop dat ik in Nieuw Zeeland weer mag autorijden, dat wordt dus oefeningen doen in het zwembad in Penang.
Veel plezier met onze website het volgende berich zal uit Penang komen.

Anna-jeltje

• 15 Oktober 2005 - 06:51

Ton:

Kan je bagege ook wel dragen kun je gelijk een massage krijgen helpt altijd weet je toch. HE Annejeltje veel succes met de grote reis en met de schouder gaat het goed komen veel plezier
    Groet TON

• 15 Oktober 2005 - 11:17

Anneke B:

Hoi AJ, het is me gelukt om jullie pagina op het scherm te krijgen. Gezellig dat we zo me kunnen genieten van jullie reis.Sterkte met je schouder. Kijk, aan die Ton heb je wat, die wil gelijk het nuttige met het aangename combineren. Groetjes en succes met alle voorbereidingen, Anneke.

• 15 Oktober 2005 - 18:39

(M)Arjan:

Beste "wereldreizigers"
    We wensen jullie een heel goede reis en heel veel plezier. We hopen op deze manier een beetje met jullie in contact te blijven. En AJ, sterkte met je arm/schouder.
    Groeten, (M)Arjan

• 16 Oktober 2005 - 09:19

Anke En Geale:

We wensen jullie een plezierige reis, mooi weer en een plezierig verblijf Down-under. A.J. hopelijk ben je snel hersteld van je blessure.

• 22 Oktober 2005 - 18:09

Jan Eppinga:

Fijn zo'n website of is het een weblog, kunnen we op de hoogte blijven van jullie ervaringen en jaloers worden ook.
    Voorlopig hebben we er alleen maar werk van.
    Toch heel veel plezier gewenst

• 23 Oktober 2005 - 12:28

Gerrit En Wemmy:

grote dingen werpen hun schaduw vooruit. Leuke webpagina. Nog leuker zo contact te kunnen hebben. Zal nodig zijn. knuffel van ons en veel plezier!

• 24 Oktober 2005 - 07:22

Ellen:

Leuk, zo\'n website. Wie weet geeft het ons ook een beetje vakantiegevoel. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    groetjes Ellen

Ps Alwina, AJ heeft deze keer gelukkig maar één arm in de \"kreukels\", dus laat haar maar gewoon koffers sjouwen hoor!

• 24 Oktober 2005 - 13:17

Anne-Petra:

Eindelijk op weg. Heel veel plezier.

• 24 Oktober 2005 - 18:38

Anneke B:

Hallo AJ en Alwina, ik wens jullie een goede reis morgen, laat alles lekker achter je en geniet ervan!! Groetjes en we reizen mee.

• 28 Oktober 2005 - 13:35

Marijke:

Wij wensen jullie heel veel plezier op vakantie! Fijn dat wij regelmatig van jullie kunnen op de hoogte hoe jullie avontuur kunnen beleven.

Groetjes Marijke,Demi,Leco en Niek