Aangekomen in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu Aangekomen in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van annajeltjealwina - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Nieuw-Zeeland

Door: Webmaster

07 November 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo allemaal,
We zijn goed aangekomen in Nieuw-Zeeland. We zijn al weer aardig geacclimatiseerd. Het lijkt alsof we in Maleisie niets cultureels hebben gedaan (vanwege het gebak) maar dat is dur niet zo. We hebben veel tempels gezien.
Nu in Nieuw-Zeeland zijn we met de camper op stap. We zijn iets zuidelijker gegaan en gaan morgen de grotten van Waitomo bezoeken, waar glimwormpjes te bewonderen zijn.

• 07 November 2005 - 09:32

Sasja:

Alex en ik zijn van plan volgende zomervakantie naar onze vrienden in Kuala Lumpur te gaan. We willen dan ook een rondje door het land maken. Wij zijn dus erg benieuwd naar mooie plekken en goede - en slechte ervaringen in Maleisie. We nemen de jongens (uiteraard) mee, en zullen dus ook wat rekening moeten houden met Merlijns allergie en zo. Maar voor het zover is hebben we jullie vast al uitgebried gesproken. Hartelijke groeten uit Utrecht, Sasja

• 07 November 2005 - 10:29

Elsbeth:

jullie zijn al lekker verkleurd, ik moet er steeds aan denken, dat je zo lekker op vankantie bent, ik ben gewoon jaloers, liefs Elsbeth

• 07 November 2005 - 19:09

PaMa:

Lieve dames.
    Fijn dat de 1e etappe goed is afgesloten en jullie zijn aangekomen op het eigenlijke reisdoel.Wij hier vragen ons af of het daar wel voorjaar wordt, omdat hier de temperatuur nog op voorjaarsniveau ligt (14/15 graden). Ze zullen in Nw-Zeeland wel opkijken van 2 gebruinde "glimwormen", want zo mogen we jullie noemen na de jaloerse reacties op het web. Mam gaat deze week crescendo, rondjes worden groter en de stemming verbetert navenant. We gaan de 6e week al in en ze krijgt haar zelfstandigheid steeds meer terug.
    Groeten PaMa

• 07 November 2005 - 20:12

Arjan:

zus check je e-mail even voor een persoonlijk bericht om de winter door te komen........
    groeten je broer

• 09 November 2005 - 08:53

Stieneke En Boudewijn:

Hoi Alwina en Anna Jeltje,
    Tsjonge dus nu dan eindelijk aan de andere kant van de wereld. Hier nog geen baby nieuws al leek het er de dag naar jullie vertrek wel even op.
    Na een nachtje ziekenhuis (vroegtijdige weeën) mocht ik gelukkig weer naar huis met RUST. Wat een woord hé bij mijn persoonlijkheid. Nou lekker genieten en tot horens !

Boudewijn, Stieneke en Tessa

• 09 November 2005 - 21:28

Renate:

Hoi,
    Leuk AJ om jullie reisverslagen zo te lezen,
    blijven we een beetje op de hoogte.
    Geniet er van en nog veel plezier!

• 10 November 2005 - 14:34

J. Eppinga:

We zijn nu bij Fr en Y. We hebben al weer lekker gegeten. Blij dat alles goed gaat Hoe gaat het met de schouder A.j? Jullie krijgen natuurlijk de hartelijke groeten van Fr en Y. Ook van ons een dikke tut.

• 11 November 2005 - 09:20

Arjan:

Hallo dames. Het gaat jullie vast goed daar in Nieuw-Zeeland. Hier was de Tormentil voorpagina nieuws. Tijdens de verbouwing (ja Alwina weet wel wanneer ze weg moet zijn) is er tijdens werkzaamheden aan het dak een (klein) brandje ontstaan. De brandoefeningen hebben zo hun vruchten afgeworpen. De school was in een mum van tijd leeg en er hebben zich dan ook geen persoonlijke ongelukken voorgedaan. De dakdekkers hebben zelf de brand kunnen blussen. Het viel dus allemaal wel mee. Maar de kinderen vonden het wel erg spectakulair allemaal. Verder geen voorpagina nieuws vanaf deze kant groeten en veel vakantieplezier (M)arjan en de kinderen.